Grąžinimas

Gavėjui neatsiėmus siuntos iš paštomato, kurjerio ar pašto už pakartotinį užsakymo siuntimą išlaidas apmoka gavėjas. 

Kokybiškų prekių pirktu internetu grąžinimas

Norint grąžinti užsakymą susisiekite su mumis el. paštu info@nira.lt suteiksime jums visą informaciją apie prekių grąžinimą.
Grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas! 
Įsigytas kokybiškas prekes galite grąžinti per 14 dienų. 

Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos tiek prekė tiek pakuotė. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje Prekės su sugadinta originalia pakuote nepriimamos.

Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą. Grąžinimas atliekamas per 14 dienų. Terminas skaičiuojamas nuo grąžinimo pristatymo dienos pardavėjui.

Jei gavote prekę su pažeista pakuote arba prekė yra ištepta, įbrėžta ar kitaip sugadinta ar brokuota informuokite mus el. paštu per 24val. info@nira.lt

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Gavus nekokybišką prekę apie tai praneškite mums elektroniniu paštu info@nira.lt Nekokybiškos prekės priklausomai nuo gedimo pobūdžio gali būti: tvarkomos, keičiamos naujomis, keičiamos analogiškomis, atitinkamai sumažinama prekių kaina arba grąžinami sumokėti pinigai.

Garantija 

Garantiniam aptarnavimui klientas prekes pristato savomis lėšomis.

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms asmeninio vartojimo prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį.
Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų pirkėjas gali kreiptis el. paštu info@nira.lt(būtina nurodyti užsakymo numerį, pirkta prekę). Į pateiktas užklausas atsakome per 14 dienų.

Galimai nekokybiškos prekės pirmiausiai pristatomos pardavėjui, nustačius, jog prekė yra nekokybiška prekę siunčiame į garantinio aptarnavimo servisus. 

Pristatytas prekes garantiniam aptarnavimui įsipareigojame sutvarkyti ar pakeisti naujomis, ar grąžinti sumokėtus pinigus per 14 dienų. 

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis nacionaliniais teisės aktais. 

Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės
adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, https://vvtat.lrv.lt/lt/

Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje



Garantinis aptarnavimas netaikomas

Garantija nėra taikoma prekėms naudotoms ne pagal jų pagrindinę paskirtį.
Jei prekė buvo pažeista mechaniškai.

Jei prekė buvo pažeista ar išryškėjo defektas, tačiau klientas nesikreipė į mus ir prekę taisė pats. 

Iškilus daugiau klausimų kreipkites: info@nira.lt